Thursday, August 26, 2010

CAR BOOT SALES

Pagi ni Pelatih Usahawan IKS PERHEBAT menganjurkan Car Boot Sale bermula kul 10pagi hingga 4 ptg.
Kelas kami ada Exam pagi ni jadi lewat sikit pergi. Ada rakan kami dari Usahawan Pelancongan yang turut yang turut serta.
Ini Anuar yang pakai topi koboi. Dia jual Murtabak Raja, Karipap Rindu, Kuih Kapit, Kuih Karas, Batang Buruk. Ada tokoh usahawan kan..
La lupa la tu satu tak tulis Mee Bandung segera.

Ini pula Roslan Rahim. Dia jual Bahulu dan Karipap kecik untuk hidangan raya. Ceh malu la pulak. Jadi usahawan tak leh malu cik abang.

Ini pulak cik Mi. Usahawan berjaya tak sempat nak tengok dia jual apa dah habis di jual fuh untung besar la tu. Dia jual seluar jeans Levis 501 beb.

Pemandangan sebelah kanan tapak jualan.

Ini pula pemandangan sebelah kiri tapak jualan. Masa ni pelatih lum ramai yang datang.

Ini pula buku masakan yang ditulis oleh cikgu Nik Malawati salah seorang pengajar kursus Bekalan Makanan. Sesiapa yang beli masa ni bukunya akan ditandatangan oleh cikgu Nik. Dari pandangan saya banyak-banyak kaunter jualan hanya kaunter jualan yang diselenggarakan oleh Ustaz Jalil je yang tak putus penggunjungnya sampai berbaris panjang. Saya pun salah seorang darinya lebih setengah jam baru dapat jumpa Ustaz Jalil. Kah!kah!kah! mana tak berbarisnya bayar zakat Fitrah da..

No comments:

Post a Comment